new transposer      circle of 5ths    wap


Pictures of Your Guitar

Instruments and Gear
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
GuitarBoy666  
6 Feb 2008 17:35 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
WTF ?! My post wasn't posted.. goddamn !
Okay um, where was I..
Doz, your guitar is really friggin nice ! I want to try that out it looks wicked. As for my LP Spec. II .. I'm not sure, I might sell it to my friend cause he always has cash, and I want GS's guitar cause it is awesome so I may look for one. I use my ibanez Gio GSZ120 usually for drop d/c tunings because I have one in standard, drop c, and Eb. then my acoustic and ion ones
Doz  
7 Feb 2008 06:21 | Quote
Joined: way back
United Kingdom
Karma: 10
@deefa: Not really no, I don't tend to pick really hard, and when I need to I tend to tilt my pick up so it doesn't sound to harsh so I don't really have a problem with it.

GS, your guitar is nice: does it say rock on on the lower inlays?
GuitarBoy666  
7 Feb 2008 10:04 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
Yeah Doz on inlays 3-9 there looks as if there is a word there...
Guitarslinger124  
7 Feb 2008 10:22 | Quote
Joined: 25 Jul 2007
United States
Lessons: 12
Licks: 42
Karma: 38
Moderator
yea it say "rock on" starting at the 9th fret
deefa  
7 Feb 2008 11:05 | Quote
Joined: 22 Dec 2007
United Kingdom
Karma: 8
Heres my 'Family'
ASAT Telecaster
Tokai P Bass (I think!)
Les Paul 'Fireburst'Studio


Doz  
7 Feb 2008 11:08 | Quote
Joined: way back
United Kingdom
Karma: 10
The Telecaster looks nice.
deefa  
7 Feb 2008 11:37 | Quote
Joined: 22 Dec 2007
United Kingdom
Karma: 8
Thanks Doz. The ASAT's my baby! It's got a really crisp sound when I'm giving it a touch of the old 'Dick Dales'(if you 'young 'uns' know who he was)!
Calvin  
7 Feb 2008 12:10 | Quote
Joined: way back
Slovenia
Karma: 3
deefa says:
'Dick Dales'(if you 'young 'uns' know who he was)!

Dick Dale? a grandfather of shredding guitar? are you kidding?:P
deefa  
7 Feb 2008 12:31 | Quote
Joined: 22 Dec 2007
United Kingdom
Karma: 8
Thanks Doz. The ASAT's my baby! It's got a really crisp sound when I'm giving it a touch of the old 'Dick Dales'(if you 'young 'uns' know who he was)!

Just Testing!
GuitarBoy666  
7 Feb 2008 13:52 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
Yeah that is a nice Telecaster
GuitarBoy666  
7 Feb 2008 18:35 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2


My old ION starter with guitar hero stickers (thank you little cousin) lol you shuolda seen it before.....


Ibanez Gio GSZ120 and a puzzle piece (probably my lil cousin's)


Epiphone Les Paul Special II (OMG The dust on it) :O


Fender Gemini II (Poor Angle I know)

That's all the rest of my guitars... the Godin is still the best.
Doz  
7 Feb 2008 20:08 | Quote
Joined: way back
United Kingdom
Karma: 10
I do like your Godin Guitarboy. I have that Epi Special, but mine's white.
GuitarBoy666  
7 Feb 2008 21:44 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
They look a lot like LP's.
You can't go wrong with a Godin in my opinion.
Might get this one sometime:
http://www.godinguitars.com/godinfreewayclassicp.htm
That, is a nice guitar. My.. acquaintance has one and he said he freakin' loves it... but it was really expensive..

Or maybe I'd get a Freeway EMG... EMG's ...
http://www.godinguitars.com/godinfreewayemgp.html
Doz  
8 Feb 2008 08:07 | Quote
Joined: way back
United Kingdom
Karma: 10
They both are proper nice looking.
GuitarBoy666  
8 Feb 2008 09:08 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
Yeah, I am happy with what I got right now.
goodtunes  
10 Feb 2008 14:09 | Quote
Joined: 09 Feb 2008
United States
Karma: 2
left to right epi g-400,epi dot, fender acoustic

lots of reflection on the dot.

telecrater  
10 Feb 2008 14:22 | Quote
Joined: 13 Jan 2008
United States
Lessons: 8
Karma: 13
yeah that dot looks so nice.....so does the sg!!!
GuitarBoy666  
10 Feb 2008 14:49 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
Bloody hell those electrics are nice !
Can I have yer SG ? :)

I will give you an Eip. LPSEII :P
goodtunes  
10 Feb 2008 15:06 | Quote
Joined: 09 Feb 2008
United States
Karma: 2
thanx guys and by the why i noticed in the pic that the dot looks gaint compared to the sg but thats because it is on a stand and closer so it is bigger but not as much as it looks like.
EMB5490  
10 Feb 2008 15:21 | Quote
Joined: 10 Feb 2008
United States
Lessons: 1
Licks: 1
Karma: 31
omg y cant i post my pics? it says: "file not uploaded to wanted location....error: cant read image source. not an image?" wtf tht mean?
GuitarBoy666  
10 Feb 2008 15:49 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
Maybe the size is too big (too much memory, like a 3GB photo XD)
Maybe it's the wrong file ?

And holy crap it does too.. that guitar.. woah.. lol
EMB5490  
10 Feb 2008 15:51 | Quote
Joined: 10 Feb 2008
United States
Lessons: 1
Licks: 1
Karma: 31
i took it on my camera phone so it shouldnt be too big compared 2 these othr pics its kinda small... im gona check the file
EMB5490  
10 Feb 2008 16:18 | Quote
Joined: 10 Feb 2008
United States
Lessons: 1
Licks: 1
Karma: 31


my piece o' sheeiot guitar

my baby epiphone les paul blue

both my sheiot bag fake fender and my epiphone
EMB5490  
10 Feb 2008 16:19 | Quote
Joined: 10 Feb 2008
United States
Lessons: 1
Licks: 1
Karma: 31
whoops words didnt come out well...the white 1 is the piece o sheiot and the blue 1 is my baby
Doz  
10 Feb 2008 17:07 | Quote
Joined: way back
United Kingdom
Karma: 10
Nice LP. What make is the strat?
EMB5490  
10 Feb 2008 17:30 | Quote
Joined: 10 Feb 2008
United States
Lessons: 1
Licks: 1
Karma: 31
idk i won it at a bar mitzvah with my amp. all i know about them is tht the frets r poped up of the guitar and it sounds like sheeit, but the amp is awsome for somthing thts free
GuitarBoy666  
10 Feb 2008 18:27 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
Wow that Les Paul is freakin' sweet man ! I love that!
Nice way to win a guitar... Bar mitzvahs ... i ought to try that
EMB5490  
10 Feb 2008 18:34 | Quote
Joined: 10 Feb 2008
United States
Lessons: 1
Licks: 1
Karma: 31
lol any1 jewish in ur skool?
Notim  
11 Feb 2008 16:02 | Quote
Joined: 08 Dec 2007
United States
Karma: 9
This is the recent buy the adjustments to the tone is amazing and it lightning fast!Original Floyd Rose also.
Notim  
11 Feb 2008 16:05 | Quote
Joined: 08 Dec 2007
United States
Karma: 9
Sry guys trying to figure how to up load
Notim  
11 Feb 2008 16:45 | Quote
Joined: 08 Dec 2007
United States
Karma: 9

EMB5490  
11 Feb 2008 16:54 | Quote
Joined: 10 Feb 2008
United States
Lessons: 1
Licks: 1
Karma: 31
woh nice what kinda is tht?
GuitarBoy666  
11 Feb 2008 17:01 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
Uhh most likely, we have fat kids, paraplegics, africanamerican kids, so there is probably Jewish people :P
Wow... Goddamn I want that guitar man !
That is awesomeeeeeeee. It looks like it would be thin bodied, and have a semi-thick neck, it also looks like it has a small neck for some reason, and a bit bigger frets.
I want it. In a few years I am coming to your house and playing it, notim.
Oh and what's up with the humbucker ? Like it's crooked.. why ? Looks grunge man !!!
league  
13 Feb 2008 02:52 | Quote
Joined: way back
United States
Lessons: 2
Karma: 10
That guitar is similar to a Charvel, which is similar to a Jackson Dinky or soloist.
Notim  
13 Feb 2008 14:04 | Quote
Joined: 08 Dec 2007
United States
Karma: 9
I'd say more to the soloist I've played both of them,but it is really punchy if ya know what i mean, it has great lows and great high's but the middle is wierd,I reset the intonation and man I was happy as hell,I heard sounds that i never heard before. I also like the humbucker switch,man i can make this sound like a accoustic if I want.
Notim  
13 Feb 2008 14:06 | Quote
Joined: 08 Dec 2007
United States
Karma: 9
Oh I dont know if you know its over 20 yrs old? Its a 87 model i looked up the numbers.
GuitarBoy666  
13 Feb 2008 14:31 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
Oh yeah Notim ? Well my acoustic is 22 years old and it is crap !
Beat that ! ha ha !
Notim  
13 Feb 2008 14:36 | Quote
Joined: 08 Dec 2007
United States
Karma: 9
okay little dude you win,but is it a Kramer?Lmao
GuitarBoy666  
13 Feb 2008 15:18 | Quote
Joined: 20 Dec 2007
Canada
Karma: 2
_Takes a marker and paper
_Writes Kramer on it
_Cuts out "Kramer" and tapes it on the head of the guitar

It is now !
Notim  
14 Feb 2008 06:11 | Quote
Joined: 08 Dec 2007
United States
Karma: 9
LMAO
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18


Copyright © 2004-2017 All-Guitar-Chords.com. All rights reserved.